Saturday 13 December 2014

18) neelofa - Google Blog Search (penduduk petra jaya)

18) neelofa - Google Blog Search (penduduk petra jaya)


Benarkah <b>neelofa</b> sudah bertunang atau berkahwin?

Posted: 27 Nov 2014 02:00 PM PST

Assallamualaikum…..

Neelofa bertunang ? atau sudah berkahwin ? confius saya, sebab penghijrahan neelofa dari berpakaian ketat dan seksi sehingga tutup aurat adalah dengan secara mengejut !

Ya saya tahu neelofa mula menutup aurat pada bulan ramadhan yang lepas, namun neelofa tiba-tiba menjadi sopan-santun dalam rancangan meletop membuat saya terpikir apa yang tak kena pada neelofa ?

neelofa bertunang,neelofa dah berkahwin,neelofa khawin,neelofa seksi,neelofa bogel,gambar lucah neelofa,gambar neelofa pakai tudung,neelofa hot,neelofa berhijab,buah dada neelofa,gambar bogel neelofa,one xox,buah dada neelofa,cicap neelofa,tudung neelofa,neelofa pakai ketat,terkini neelofa,cerita artis,neelofa han issac,neelofa khawin kerabat diraja,neelofa bertunang dengan sultan,neelofa bakal pemaisuri sultan kelantan,neelofa mengamuk,neelofa gila,kekasih baru neelofa,tunang neelofa


 
Promosi istimewa buat pembaca ishakhasimi.com
Memperkenalkan pada anda ONEXOX PREAPAID
  • Panggilan serendah 5 sen
  • Sms 2 sen
  • Internet  berkelajuan tinggi hanya RM 18.00 sebulan
  • Tempoh sah sehingga 28 bulan
  • Sms percuma
  • Hanya serendah RM 10 sahaja
  • Wau ! sungguh jimat...
BELI SEKARANG>>>>>>>>>

Ketika awal dia mengacara rancangan meletop bersama nabil tahun lepas,saya sering nampak yang nabil sering macam tak kena sebab neelofa pakai seksi sangat,cara ketawa neelofa yang pada awalnya habis nganga mulut sekarang ni dah control pulak, yep memang dia dah ubah penampilan dari seksi ke bertudung tapi itu perubahan itu sungguh mengejutkan saya

Siapa tunang neelofa ni sebenarnya kalau betul dia dah bertunang ? eh tapi kalau dalam islam pertunangan jangan dihebahkan, adakah neelofa sudah bertunang ? mungkin pertunangan neelofa dirahsiakan ?

Neelofa sudah pun berkahwin, kalau dah berkahwin siapa suaminya ?  tak kan neelofa merahsiakan siapa suaminya ? tak mungkin dia nak rahsiakan suaminya kalau dia dah berkahwin ?

Persoalan demi persoalan dari pikiran saya sebab saya adalah peminat neelofa, saya nak cari isteri secantik  dan seiras neelofa kalau ada,kalau tak ada pun neelofa sendiri pun boleh lah,kalau beliau belum bertunang atau bersuami hahhah

Eh silap nanti kena saman pulak saya…hahha

saya seorang blogger dari sarawak serta pengasas kepada ishakhasimi.com sejak tahun 2009, suka minum horlick peng & tea c peng,suka makan mee jawa,laksa sarawak & mee kolok, kadangkala suka tulis merepek dalam blog, saya seorang yang suka dengan kebebasan menulis

Boleh follow saya menerusi sosial media dibawah

Paling hot ! :
  1. Rahsia Menambat Nafsu Isteri
  2. Belajar Grammar English Dalam Bahasa Malaysia
  3. Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan
  4. Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
Menarik untuk di serbu : google eat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments:

Post a Comment