Thursday 3 September 2015

Bekas Suami Lelong Koleksi Rambut Palsu Erra Fazira - RotiKaya

Bekas Suami Lelong Koleksi Rambut Palsu <b>Erra Fazira</b> - RotiKaya


Bekas Suami Lelong Koleksi Rambut Palsu <b>Erra Fazira</b> - RotiKaya

Posted: 04 Jun 2015 05:26 AM PDT

Berita penghijrahan pelakon juga penyanyi Erra Fazira yang kini sudah berhijab penuh sejak beberapa hari lalu mendapat reaksi positif ramai pihak dan mereka mendoakan supaya imej baru dan niat beliau untuk berubah menjadi lebih baik akan berkekalan.

Erra Fazira kini pun kelihatan semakin jelita dengan penampilan bertudung berbanding dengan penampilannya yang dahulu yang mana seringkali tampil dengan gaya berambut palsu setiap kali muncul di khalayak ramai walaupun tuan badan sendiri tidak pernah menyebut tentang soal ini.

BACA: Erra Fazira Sahkan Sudah Berhijab Penuh Sejak Malam Nisfu Syaaban

Namun apa yang lebih mencuri tumpuan apabila bekas suaminya, Engku Emran Engku Zainal Abidin telah membuat penggumuman bahawa beliau kini merupakan pengedar sah bagi koleksi rambut palsu Erra Fazira. Perkara itu dimaklumkan menerusi akaun Instagram miliknya hari ini.

Bekas Suami Mahu Lelong Rambut Palsu Erra Fazira - ROTIKAYA

Kami pasti apa yang dikatakan oleh Engku Emran ini merupakan satu gurauan buat bekas isterinya itu. Jangan pula anda semua berebut mahu membeli rambut palsu Erra Fazira untuk digayakan di hari raya Aidilfitri nanti. (rtky/fr)


Komen & Lain-lain

Shahir AF Jadi Semangat <b>Erra Fazira</b> Bertudung? - RotiKaya

Posted: 06 Jun 2015 08:41 PM PDT

Baru-baru ini Erra Fazira sudah pun berhijrah dengan bertudung litup dan jika menurut sumber Kak Pora dari Berita Harian, Erra juga dalam masa yang sama turut mendapat kekuatan untuk berhijrah daripada Shahir AF.

BACA: Bekas Suami Lelong Koleksi Rambut Palsu Erra Fazira

Ketika ini Shahir didakwa telah pulang ke kampung halaman yang terletak di Perak dan membuka kelas fardhu ain di sana. Sebelum ini, Erra pernah memberitahu individu pilihan hatinya mempunyai ilmu pengetahuan yang mampu membimbingnya di dunia dan akhirat.

Malah mereka juga dikatakan pernah keluar bersama namun ketika ditanya mengenai perkara berkenaan, Erra tidak mengiyakan atau menidakkannya. Mungkin juga bila Erra sudah bersedia nanti, dia akan menjelaskan perkara ini.

Apa pun, jika benar Erra dan juga Shahir sedang bercinta, pastinya ramai peminat di luar sana sentiasa mendoakan kebaikan dan juga kebahagiaan buat mereka. (rtky/s)


Komen & Lain-lain

No comments:

Post a Comment