Saturday 26 December 2015

Erra Fazira Enggan Kongsi Status Sebenar Bersama Shahir AF

<b>Erra Fazira</b> Enggan Kongsi Status Sebenar Bersama Shahir AF


<b>Erra Fazira</b> Enggan Kongsi Status Sebenar Bersama Shahir AF

Posted: 17 Dec 2015 09:30 PM PST

Masih berteka-teki dan tidak mahu memberi kata putus mengenai status hubungannya bersama Shahir AF, Erra Fazira hanya menyifatkan persahabatan di antara mereka berdua berjalan seperti biasa.

BACA: Hubungan Cinta Erra Fazira Dan Shahir Kini Berakhir?

"Kalau nak bercakap mengenai hubungan kami, rasanya tak ada apa-apa yang boleh dikongsikan. Semuanya sama saja. Saya tidak mahu cakap mengenai kemungkinan kami akan berkahwin atau kerana hubungan kami sekarang seperti biasa saja"

"Bagi saya, kalau ada, adalah jika tidak, tidaklah. Saya tidak kisah dan tidak meletakkan apa-apa jangkaan dan harapan," jelasnya kepada Harian Metro.

Gosip mula melanda pasangan ini apabila pasangan itu dilihat beberapa kali keluar bersama pada pertengahan tahun lalu. Bagaimanapun, Erra mahu pun Shahir tidak mahu mendedahkan status sebenar dakwaan tersebut selain Erra turut menyatakan bahawa mereka hanyalah kawan biasa saja. (rtky/s)


Komen & Lain-lain

Rapat Dengan Shahir AF : <b>Erra Fazira</b> Bagaimanapun Enggan <b>...</b>

Posted: 17 Dec 2015 11:25 PM PST

Written by Bella | December 18th, 2015

Sudah berbulan lamanya gosip percintaan antara Erra Fazira dan Shahir AF menjadi bualan ramai. Namun, sehingga kini kedua-duanya masih lagi berdiam diri dan tidak mahu mendedahkan status sebenar hubungan mereka.

Jelas Erra beliau memang rapat dengan Shahir dan menyifatkan hubungan mereka tidak lebih daripada seorang sahabat.

Malah, Erra juga enggan meletakkan sebarang harapan terhadap hubungan berkenaan dan menerima apa sahaja kehendak takdir buat mereka.

Kalau nak bercakap mengenai hubungan kami, rasanya tak ada apa-apa yang boleh dikongsikan. Semuanya sama saja. Saya tidak mahu cakap mengenai kemungkinan kami akan berkahwin atau kerana hubungan kami sekarang seperti biasa saja.

Bagi saya, kalau ada, adalah jika tidak, tidaklah. Saya tidak kisah dan tidak meletakkan apa-apa jangkaan dan harapan.

Gosip mereka bercinta bermula apabila Erra dan Shahir dilihat keluar bersama dengan kerap pada pertengahan tahun lepas. Ada juga pihak yang mendakwa Shahir juga adalah insan yang berjaya mendekatkan Erra kepada jalan Allah SWT apabila primadona itu mula berhijab.

Sumber Berita: Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

<b>Erra Fazira</b> & Akeek | HaiMeow

Posted: 03 Dec 2015 07:00 AM PST



Menarik isu 2

Published on December 3rd, 2015 | by HaiMeow

0

HAIMEOW_COV SEC FEB15 ISU2.inddPelakon yang pernah popular dengan watak 'Wati'ketika era 90-an menerusi filem romantik
' Sembilu' itu sentiasa membuka seluas-luas tangannya bagi menjalinkan kerjasama dengan Majalah Kucing No. 1 di Malaysia ini.Fazira binti Wan Chek, 40 atau lebih dikenali sebagai Erra Fazira adalah seorang model, pelakon, penyanyi, dan bekas ratu
cantik Malaysia yang pernah mengharumkan industri permodelan
Malaysia di persada antarabangsa suatu ketika dahulu. Bukan
mudah untuk sampai ke tahap seperti Erra, tetapi beliau memang
seorang wanita yang layak atas kejayaan bakat dan kecantikkan
yang sentiasa mendapat undangan dan tawaran untuk mengacara,
berlakon dan menyanyi walaupun Erra sudah bergelar ibu kepada
seorang cahaya mata. Bahkan dengan gelaran 'Hot Mama', Erra
pernah muncul dalam sebuah rancangan realiti yang pertama di
Malaysia berkisahkan tentang anak selebriti.

Ingin Mengetahui lebih lanjut, Dapatkan Majalah Haimeow Isu 2


About the Author



Back to Top ↑
  • Recent Posts

  • Video

  • HM InstaSlider

    • Alhamdullilah biarpun menghadapi ujian serta cabaran dalam penerbitan yang kinihellip
      2 weeks ago by haimeowmagazine Alhamdullilah, biarpun menghadapi ujian serta cabaran dalam penerbitan yang kini memasuki fasa terakhir bagi tahun 2015, semangat juang yang tinggi jelas ditunjukkan buat team produksi HaiMeow sendiri, HazelNartwork Studio, TZKL, Lynda Rahim, Cats Hometown serta individu-individu yang menjadi tunjang kepada penghasilan edisi penutup Haimeow bagi 2015 ini. Izreen Azminda, nama aktres cantik ini mungkin sudah tidak asing lagi dalam industri seni tanah air terutama bidang lakonan selepas kejayaan merangkul gelaran Pelakon Wanita Terbaik Drama 2013. Buktinya, edisi Disember ini memaparkan imej Izreen Azminda sebagai selebriti masa kini yang menyayangi kucing dan Izreen Azminda telah digandingkan bersama Honey, seekor kucing persilangan…
    • Haimeow perkenalkan presiden Kelab Kucing Malaysia Pak Khalid dan oranghellip
      6 days ago by haimeowmagazine Haimeow perkenalkan presiden Kelab Kucing Malaysia, Pak Khalid dan orang penting dalam memasarkan produk makanan Powercat, Encik Adam. Meow
    • Goodnight my lover Goodnight my feline friends Imhellip
      1 week ago by haimeowmagazine Goodnight my lover .. Goodnight my feline friends ... Im sepetness BSH! Meow  #haimeowmagazine 
    • Kesian abang ni sorang hehe Meh pencinta kucing sekitar Lembahhellip
      6 days ago by haimeowmagazine Kesian abang ni sorang, hehe. Meh pencinta kucing sekitar Lembah Klang, datang kerumun SACC HALL. Ada macam macam aktiviti pasal kucing antaranya cat show, jualan booth dan pameran kucing kucing. Jangan lupa, majalah kucing no.1 Malaysia pun ada.
    • Menu hari ini Venue Rantai selera Taiping Mee Combat Murtabakhellip
      2 weeks ago by haimeowmagazine Menu hari ini. Venue: Rantai selera Taiping Mee Combat, Murtabak, Milo Ais Baru RM 10 wehhh! Jimat, puas dan sedappp.  #foodpornmalaysia 
    • Jom jom jumpa HaiMeow di SACC Mall Shah Alam harihellip
      7 days ago by haimeowmagazine Jom jom.. jumpa HaiMeow di SACC Mall Shah Alam hari ini dan esok. Datang dan meriahkan Charity Show dan Bazaar Amal KKM. HaiMeow ada diskaun menarik untuk uolls.

No comments:

Post a Comment