Monday 24 August 2015

(10 FOTO) Pertunangan Anak Tiri Siti Nurhaliza, Asyraf Khalid ...

(10 FOTO) Pertunangan Anak Tiri <b>Siti Nurhaliza</b>, Asyraf Khalid <b>...</b>


(10 FOTO) Pertunangan Anak Tiri <b>Siti Nurhaliza</b>, Asyraf Khalid <b>...</b>

Posted: 20 Aug 2015 07:57 PM PDT

Written by Bella | August 21st, 2015

Penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza nampaknya bakal menerima seorang lagi menantu selepas anak tirinya Asyraf Khalid telah melangsungkan majlis pertunangan bersama seorang selebriti Indonesia.

Majlis tersebut yang di adakan di Palembang, Indonesia berlangsung dengan cukup meriah dan dihadiri oleh seluruh keluarga kedua belah pihak.

Malah, sebuah majlis meraikan ulangtahun perkahwinan yang ke 9 buat pasangan romantis dan bahagia Dato' Siti Nurhaliza dan Dato' Khalid Mohd Jiwa turut disambut selepas selesai majlis pertunangan Asyraf.

Tahniah kepada Asyraf Khalid dan tunang,  dalam tempoh pertunangan ini harapnya anda berdua kekal bersabar jika ada sebarang ujian nanti, semoga kekal sehingga ke jinjang pelamin. InshaAllah.

Lagi beberapa foto sekitar majlis pertunangan Asyraf Khalid dan pasangan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

<b>Siti Nurhaliza</b> Hadiahi Tiga Lagu untuk Kinanti &#39;Preman Pensiun <b>...</b>

Posted: 20 Aug 2015 12:58 AM PDT

Siti Nurhaliza Hadiahi Tiga Lagu untuk Kinanti 'Preman Pensiun'

TRIBUNSUMSEL.COM/WAWAN PERDANA

Siti Nurhaliza bersama Datuk Khalid Muhammed Jiwa asal Malaysia tiba dikediaman Tya Arifin, Kamis (20/8/2015). 

TRIBUNNEWS.COM, PALEMBANG - Siti Nurhaliza memberikan kado untuk anak tirinya Ashraf Khalid dan calon istrinya Tya Arifin.

Tiga lagu dinyanyikan Siti Kamis (20/8/2015), saat anak suaminya Datuk Khalid Muhammed Jiwa itu melakukan prosesi lamaran di rumah pemeran Kinanti di Sinetron Preman Pensiun.

"Semoga acara akad nikah berjalan baik. Hadiah dari saya. saya hadiahkan untuk kenangan dan ingatan," kata Siti memberikan sambutan sebelum bernyanyi.

Siti menyanyikan lagu Fatwa Pujangga, Janji dan Cindai. Suara merdu siti diiringi permainan orkes melayu.

Hari ini merupakan prosesi lamaran Ashraf Khalid ke Tya Arifin.

<b>Siti Nurhaliza</b> | Selamat, Tya Arifin Resmi Dilamar Anak Tiri Siti <b>...</b>

Posted: 21 Aug 2015 05:40 AM PDT

Kapanlagi.com - Sebuah kabar gembira datang dari dunia hiburan tanah air. Tya Arifin yang beken lewat aksinya lewat sinetron PREMAN PENSIUN resmi dilamar oleh kekasih pujaan hatinya yang berasal dari negeri Jiran Malaysia, Asyraf Khalid.

Momen bahagia ini langsung saja dipamerkan oleh Tya Arifin melalui akun Instagram miliknya. Memakai setelan berwarna putih, artis cantik 20 tahun itu tampak sangat mempesona dalam acara lamaran kemarin.

Asyraf Khalid sendiri tampak gagah dengan setelah baju berwarna putih yang dikombinasikan dengan bawahan berwarna gelap. Acara sakral ini tentu saja dihadiri oleh semua kerabat dari kedua belah pihak. Hal tersebut bisa dilihat dari berbagai foto yang diunggah di akun Instagram milik Tya Arifin, @tyaarifinnw.

Lamaran Tya Arifin ©Instagram/tyaarifinnwLamaran Tya Arifin ©Instagram/tyaarifinnw

Tampak pula beberapa nama beken Malaysia yang juga datang ke acara tersebut seperti Siti Nurhaliza yang tak lain adalah ibu tiri dari Asyraf Khalid. "Lamaran @asyrafkhalid @teezac @ctdk @fitriarifinfw," tulis Tya Arifin dalam caption unggahannya ini.

Momen bahagia ini langsung saja disambut suka cita oleh semua pemerhati dunia hiburan. Banyak komentar dukungan yang muncul di unggahan foto milik Tya Arifin." Selamat ya teh Kinanti @tyaarifinnw bakal jadi menantu dato Siti Nurhaliza nih," tulis salah seorang netizen.

Wah, selamat nih buat pasangan Tya Arifin dan Asyraf Khalid. Semoga semuanya lancar sampai proses pernikahan nanti ya. Cheers :)

Pernikahan Ditunda, Apa Alasan Robert Pattinson - FKA Twigs?
Ini Bukti Chacha Frederica & Tunangan Pasangan Serasi
Pasang Surut Kisah Cinta Zayn Malik & Perrie Edwards Hingga Putus
Mesra Dengan Wanita, Tunangan Kourtney Kardashian Selingkuh?
Demi Lovato Bakal Jadi Pengiring di Pernikahan Iggy Azalea

(kpl/abl)

Cantiknya Gaya Busana Calon Menantu <b>Siti Nurhaliza</b> :: Okezone <b>...</b>

Posted: 21 Aug 2015 02:30 AM PDT

No comments:

Post a Comment