Sunday 30 August 2015

It's over between Actress Nora Danish and Nedim Nazri

It&#39;s over between Actress <b>Nora Danish</b> and Nedim Nazri


It&#39;s over between Actress <b>Nora Danish</b> and Nedim Nazri

Posted: 24 Aug 2015 03:10 AM PDT

image1Taken from instagram @noradanish

Malaysian actress Nora Danish, and Nedim Nazri, son of Malaysian Tourism and Culture Minister Datuk Seri Mohamad Nazri Abdul Aziz have split.

Nora Danish and Nedim Nazri have been in a long-term relationship, sharing their love for one another heavily on Instagram. The news came as a shock to fans, as rumours started going viral on social media. The two stopped posting their usual affectionate posts on instagram, and fans started to question their relationship.

According to the actress, their separation was a mutual decision. "We made the decision to part ways because it's best for the both of us. That's all. I don't want to say too much," she said to mStar Online recently.

PANAS!!! foto <b>nora danish</b> pakai seluar pendek sehingga <b>...</b>

Posted: 28 Aug 2015 03:57 PM PDT


PANAS!!! foto nora danish pakai seluar pendek sehingga menampakkan kepala lutut.

Pelakon comel yang menjadi favourite Mat, Nora Danish tlah memuatnaik beberapa keping gambarnya bersama Rayqal datang melawat bayi lelaki sulung kepada pasangan Fasha Sandha & Rizal Ashram (Jejai), Putra Rayfal awal pagi semalam menerusi laman sosial Intagram miliknya.

"Congrats Jejai & Fasha on the new born Rayfal. Such an adtorable baby," tulis Nora Danish melalui Instagram miliknya.

Mari kita terjah gambar Nora Danish dan Rayqal ketika melawat bayi lelaki sulung Fasha Sandha dan Jejai.Pewwwwiitttt

Punca Sebenar <b>Nora Danish</b> & Nedim Nazri Putus Cinta Secara <b>...</b>

Posted: 17 Aug 2015 09:41 PM PDT

Rupanya ini punca sebenar Nora Danish & Nedim Nazri putus cinta secara mengejut?:

Melalui komen-komen serta gambar yang dikongsikan oleh pasangan kekasih ini, ada yang mengandaikan mereka sudah pun berpisah.

nora%2Bdanish%2Bdan%2Bnedim%2Bnazri.jpg
Melalui komen-komen serta gambar yang dikongsikan oleh pasangan kekasih ini, ada yang mengandaikan mereka sudah pun berpisah.

Bagaimanapun, usaha Utusan Malaysia untuk mendapatkan jawapan daripada Nora Danish juga gagal bagi mendapatkan penjelasan mengenai situasi sekarang.

1nora.jpg
Tidak dinafikan ketika ini pelakon tersebut sememangnya banyak dilanda kontroversi dan juga serangan bertalu-talu daripada pihak yang mahu melihatnya jatuh dan kini beberapa gambar yang dimuatnaik oleh kekasihnya Nedim bagaikan memberi bayangan mengenai status hubungan mereka – atau mungkin mereka ada kejutan kepada peminat sebenarnya?
Malah, Nedim yang biasanya selalu juga memuatnaik gambar Nora dengan caption yang sweet di Instagram, kini tidak lagi berbuat demikian. Bagi peminat pasangan ini, pastinya mereka ternanti-nantikan apa sebenarnya yang berlaku, #PeminatPerluTahu.

Kami pasti mahu pun Nora atau Nedim, masing-masing mempunyai penjelasan dalam perkara ini. Mungkin mereka menunggu masa yang sesuai untuk menjelaskan apa yang berlaku ketika ini. Tidak mahu mengatakan perkara ini benar atau tidak, namun harapnya semua berjalan lancar dan baik-baik saja hendaknya.

No comments:

Post a Comment