Friday 21 August 2015

Nora Danish Difitnah Berbikini Ketika Bercuti Di Bali - RotiKaya

<b>Nora Danish</b> Difitnah Berbikini Ketika Bercuti Di Bali - RotiKaya


<b>Nora Danish</b> Difitnah Berbikini Ketika Bercuti Di Bali - RotiKaya

Posted: 19 Aug 2015 02:40 AM PDT

Kecoh di laman sosial media apabila dikatakan bahawa Nora Danish telah berbikini ketika bercuti baru-baru ini. Namun, demi menegakkan perkara yang benar, pelakon tersebut menjelaskan di laman Instagram bahawa wanita yang dikatakan dirinya itu adalah rakannya.

BACA:

Tidak mahu terus dihentam oleh haters, Nora juga sempat menjelaskan bahawa wanita dalam gambar berkenaan adalah rakannya yang berbangsa Cina. Pada mulanya, Nora memulakan misi mencari identiti wanita yang dikatakan dirinya itu, dengan nada sinis.

1 - Nora Danish Difitnah Berbikini Di Bali - ROTIKAYA

Bagaimanapun, melalui satu lagi muatnaik gambar terbaru tidak lama selepas Nora meneruskan misi pencariannya itu, dia menejelaskan perkara yang berlaku malah turut disokong oleh peminatnya berikutan pendedahan itu.

2 - Nora Danish Difitnah Berbikini Di Bali - ROTIKAYA

Buat Nora, mungkin ini masa yang sangat mencabar bagi dirinya kerana terpaksa berhadapan dengan pelbagai dugaan ketika ini. Pastinya ada sesuatu yang besar dan positif menanti selebriti kesayangan ramai ini di masa hadapan. (rtky/s)


Komen & Lain-lain

<b>Nora Danish</b> Cari Gadis Berbikini Mirip Wajahnya | - Beautifulnara

Posted: 19 Aug 2015 01:14 AM PDT

Written by AbangNara | August 19th, 2015

Menarik misi pencarian Nora Danish kali ini. Mana tidaknya, ada seorang gadis yang menyerupai wajahnya telah pun memuatnaik gambar berbikini sehingga menyebabkan timbul salah faham. Gambar gadis mirip Nora Danish ini menunjukkan yang empunya badan sedang menikmati percutian di kawasan pantai. Ia telah dimuatnaik menerusi akaun Instagram @therichkidsofmalaysia. Ramai yang terkejut dan terus meminta Nora Danish mengesahkan sama ada gambar ini miliknya. Ternyata ia adalah hasil suntingan atau memang ada gadis yang begitu jelas menyerupainya.

nora danish berbikini

Tidak mahu maruah dirinya dipersoalkan, Nora Danish telah berkongsi gambar tersebut di akaun Instagramnya dan memulakan misi pencarian gadis tersebut. Setelah Abang Nara membuat sedikit pemerhatian, memang Abang Nara mengkagumi kemiripan si gadis ini dengan wajah Nora Danish. Sebijik betul. Namun bila 2,3 kali pandang, memang jelas itu bukan Nora Danish sebaliknya orang lain yang menyerupai wajahnya.

nora danish berbikini

Tidak lama kemudian, Nora Danish telah pun mendedahkan identiti gadis tersebut. Rupa-rupanya si gadis adalah kawan kepada Nora Danish yang berbangsa Cina. Sekali tengok memang mirip mukanya. Memang boleh terkeliru dibuatnya. Diharap dengan penjelasan ini, tiada lagi yang memfitnah Nora Danish berbikini. Sian Nora Danish lepas satu demi satu kontroversi melanda dirinya. Sekali sekala bagilah Nora jalani kehidupan dengan tenang. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

No comments:

Post a Comment