Thursday 13 August 2015

18b) Rozita Che Wan - Google Blog Search

18b) Rozita Che Wan - Google Blog Search


<b>Rozita Che Wan</b> Pakai Seluar Pendek Di London? - RotiKaya

Posted: 01 Jun 2015 07:09 PM PDT

Kelakar pun ada bila mengenangkan masyarakat kita yang mudah melatah tanpa usul periksa lebih lebih dengan perkara yang bukan dilihat di depan mata. Gambar dalam Instagram selebriti pun boleh menjadi bahan mulut dan perbalahan di kalangan peminat.

Rozita Che Wan yang ketika ini masih bercuti bersama keluarganya di kota London terpalit satu kontroversi apabila beliau didakwa mengenakan seluar atau skirt pendek dalam salah satu gambar yang dikirimkan menerusi Instagram baru baru ini.

BACA: Rozita Che Wan Bawa Keluarga Shopping Raya Di London?

Bercakap kepada Berita Harian, Rozita Che Wan mengakui tidak terkesan dengan dakwaan sebegitu kerana jelas beliau tidak mengenakan sebarang pakaian yang mendedahkan aurat selain jelas dirinya bertudung dalam gambar yang diperkatakan.

"Orang buta sahaja yang tak boleh bezakan seluar dengan peha. Kalau orang yang berakal tengok gambar ini mereka takkan komen yang saya tak pakai seluar atau memakai seluar pendek kerana secara jelas saya bertudung. Saya bukannya gila untuk buat seperti itu"

"Saya tahu batas bertudung. Hanya orang yang selalu fikir negatif sahaja akan pantas membuat kesimpulan yang negatif semata-mata. Yang kutuk itu hanya seorang dua dan selebihnya banyak memberi komen mempertahankan saya. Biarlah apa orang nak cakap, saya cool," ujar Che Ta.

Memang selamba jawapan yang Che Ta berikan. Peminat yang seorang dua sering mencari kesalahan orang itu seharusnya selepas ini lebih sensitif membuat tuduhan lebih lebih jika ianya melibatkan maruah seorang wanita. Menulis komen seperti tiada hati perasaan, heh. (rtky/m)


Komen & Lain-lain

(18 GAMBAR)<b>Rozita Che Wan</b> & Keluarga Di Hari Raya Aidilfitri |

Posted: 22 Jul 2015 12:03 AM PDT

Written by AbangNara | July 22nd, 2015

Selain daripada kejelitaan dan keanggunan Rozita Che Wan di pagi hari raya Aidilfitri, kecomelan anaknya iaitu Aaisyah Dhia Rana turut sama mencuri perhatian para peminat. Dah makin besar dan Aaisyah. Makin cute apabila memakai baju kurung di hari raya. Besar nanti confirm cun melecun macam emak tercinta. Seronok tengok gaya comel muka Aaisyah. Memang rasa nak cubit je.

che ta hari raya

Che Ta dan Zain Saidin juga tidak kurang meriahnya menyambut hari raya apabila memakai baju sedondon sejak hari raya pertama lagi. Gembira Abang Nara melihat kebahagiaan keluarga ini. Semoga ia berkekalan sehingga ke akhir hayat.

che ta hari raya

Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


che ta hari raya
che ta hari rayav

che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya

che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya
che ta hari raya

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

<b>Rozita Che Wan</b> Akui Mampu Hidup Mewah Jadi Pelakon - RotiKaya

Posted: 27 Jul 2015 12:49 PM PDT

Tidak mahu mencipta alasan untuk berjaya, Rozita Che Wan atau Che Ta mengakui bahawa kehidupan sebagai seorang selebriti sebenarnya mampu menjamin sebuah kehidupan seperti apa yang diidamkan oleh kebanyakan orang.

BACA: Zain Saidin Cuba Pujuk Che Ta Untuk Hamil Lagi

"Saya harus akui lima tahun pertama menjadi seorang pelakon, saya memang bekerja keras untuk mencari duit bagi menampung kehidupan saya. Tetapi selepas tempoh, ia berlaku sebaliknya pula apabila saya tidak lagi bekerja kerana wang," kata Che Ta menerusi program hlive! Apa Kata Malaysia?

Tambah pelakon ini juga, pendapatan yang diperolehinya dalam jangka masa sebelum mampu mencecah RM60,000 hanya melalui lakonan sahaja dan tidak termasuk bayaran pengiklanan dan sebagainya.

Selain bijak dalam berbelanja, Che Ta juga menjelaskan bahawa dia sendiri dalam masa yang sama sudah merancang dengan membuat persediaan menceburi bidang perniagaan demi masa depannya. Namun tindakannya berkongsi gambar kemewahan di Instagram bukanlah atas dasar menunjuk-nunjuk.

"Niat saya bukan untuk menunjuk-nunjuk. Sebaliknya saya mahu masyarakat untuk berasa positif dengan apa yang mereka lihat. Hanya dengan kerja keras dan terus berusaha selain dengan niat yang jujur serta berfikiran positif, semua itu mampu dimiliki," jelasnya. (rtky/s)


Komen & Lain-lain

Zain Saidin Sedang Cuba Pujuk <b>Rozita Che Wan</b> Untuk Hamil Lagi |

Posted: 23 Jul 2015 08:10 PM PDT

Written by Bella | July 24th, 2015

Sejak menerima kehadiran cahaya mata Aaisyah Dhia Rana tanggal 1 November 2014 lalu, kami boleh lihat kebahagiaan Zain Saidin dan Rozita Che Wan semakin bertambah disamping dua lagi anak Che Ta iaitu Ammar Effendy dan Aniq Ezra hasil perkahwinan pertama aktres tersebut.

Mempunyai sebuah keluarga yang penuh dengan rasa kasih sayang diantara satu sama lain, Zain dalam satu temubual terbaru bersama BH PLUS telah meluahkan keinginan beliau untuk menambah anak meskipun Che Ta pernah memberitahu beliau tidak mahu mengandung lagi.

Buat masa ini, Zain sedang cuba sedaya upaya beliau untuk memujuk isterinya berbuat demikian.

Kalau boleh memang saya nak tambah lagi anak. InsyaAllah ada rezeki. Memang Che Ta kata sebelum ini tak mahu mengandung lagi, tapi saya boleh pujuk Che Ta. Ini Soal rezeki dan anugerah Tuhan. Takkan nak tolak tuah dan rezeki kalau boleh lahirkan anak yang cantik.

Kalau rezeki sudah tertulis dan sudah dapat "green light" daripada Rozita Che Wan, pasti hasrat Zain Saidin untuk mendapatkan seorang lagi cahaya mata akan tercapai. Semuanya bergantung pada ketentuan takdir dan kondisi Che Ta sendiri jika beliau masih boleh untuk berbadan dua tanpa menanggung sebarang risiko.

Sumber Berita: BH PLUS

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

GAMBAR EKSKLUSIF Bekas Suami Pertama <b>Rozita Che Wan</b> Yang <b>...</b>

Posted: 10 Aug 2015 03:20 AM PDT

GAMBAR EKSKLUSIF Bekas Suami Pertama Rozita Che Wan Yang Belum Pernah Dilihat di Media!!! | Koleksi Berita Viral


Rozita Che Wan kini bahagia berkahwin dengan Zain Saidin. Namun sebelum itu Rozita pernah berkahwin dengan seorang pilot sebelum bercerai. Pelakon popular ini bertemu jodoh dengan juruterbang MAS......
Baca selanjutnya & lihat foto bekas suami Rozita Che Wan DISINI

MamaJue & PapaMimi Story: Precious Parfume by <b>Rozita Che Wan</b>

Posted: 28 Jul 2015 12:08 AM PDT

Rozita Che Wan sapa tak kenai kan.. semua kenal.. dengan percakapan piau kedah dia tu memang orang kenai sangat la.. dah la cantik pehtu badan perghhh tip top terbaik la kan.. <-- bila tahun nak dapat badan cantik macam tu ntah la yer.. dek kerana kecantikan + pandai jaga badan tu memang tak nampak umur dia yang sebenar.... aku memang duk nak kurus macam tu.. hahah muntah hijau la korang dengar.. aku plak jenuh masuk gym!!! ppppffftttt... dah dah jangan melalut...

  mula2 tau dia keluarkan perfume ni aku fikir mesti mahal.. kan dia taste ala2 tinggi uolls...  tapiiii jangkaan aku meleset ok!!! harga perfume tu murah habaq hang tau.. Rm30 jer.. murah la kan.. dengan wangi tahan lama.. lagi lah aku suka.. aku ni bab2 murah aku suka.. nak beli mahai2 aku sayang duit + duit tak berapa nak ada... hahhaha.. masa pakai perfume ni, aku try tak basuh tudung 1 minggu.. sure busuk la masam la kan.. tapi dek kerana perfume che ta ni.. walaweh wangi lagi ok... errkkk nampak sangat aku penyegan basuh tudung.. hahahha.. ^____^

Perfume Precious by RCW

Pose skit ala2 wangi che ta.. hahah nak pose ala2 che ta tak leh.. kena masuk gym balik gayanya ni.. 

Bulan ni jer order dekat 50 botol.. pengsan.. nak order ker uolls?? nexxt month la yer.. 

No comments:

Post a Comment